Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ

9 βραβεία και 2 επαίνους σε digital marketing και ecommerce

 Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού

Για  μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρεις διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και  2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

·         GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015

·         SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

·         SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

 cid:image002.png@01D1D7A0.78DB4430

 Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:

 ·         Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

·         Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

·         Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

·         Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

·         Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

·         Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

·         Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

 Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

cid:image006.png@01D1D7A0.78DB4430

  Φωτό 1:  Αφορά τα DIME awards (από αριστερά προς τα δεξιά):   Βασίλης Κατσικάδης: SEM specialist,   Χριστίνα Φωτεινοπούλου: Head of digital communications,  Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics,  Στέλιος Μαργαριτόπουλος: Digital marketing specialist

 Τα βραβείαΦωτό 2: Αφορά τα iab mix awards

–  Τίτλοι απεικονιζόμενων (από αριστερά προς τα δεξιά):   Ηρακλής Δούμας: Digital division director,   Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics,  Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR,    Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist,   Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist, o   Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development

Φωτό 3: όλα τα βραβεία που απονεμήθηκαν στον ΟΠΑΠ