Η εφημερίδα πρέπει να πείθει τον αναγνώστη

Του Άρη Σκιαδόπουλου

Ο Άρης Σκιαδόπουλος αναλύει τα αίτια της κρίσης του τύπου και προτείνει τι πρέπει να κάνουν οι εφημερίδες

1. Ελλειψη διευθυντικών στελεχών. Κυρίως η κορυφή που θα αναλάβει ένα μοντέλο εφημερίδας φρέσκο στην σχεδίαση και στις ιδέες (κάτι σαν αυτό που έκανε ο Φιλιπόπουλος με το ΕΘΝΟΣ το 1981).

2. Στελέχωση του εντύπου με ικανούς παληούς και νέους δημοσιογράφους που θα εκπαιδευτούν πανω στο νέο μοντέλο του εντύπου και δεν θα αναμασάνε τις παπαριές της τηλεόρασης.

3. Ευθέως ανταγωνιστικό απέναντι στην τηλεόραση με φρέσκες ιδέες και θέματα.

4. Οι δημοσιογράφοι θα αμειφθούν ανθρώπινα κι όχι με μισθούς πείνας. Παράλληλα θα εργάζονται αποκλειστικά στο έντυπο δίχως άλλη παράλληλη απασχόληση.

5. Ολα τα τμήματα της εφημερίδας θα προετοιμαστούν τουλάχιστον δυο μήνες εντατικά πάνω στην οργάνωση και σταδιακή υλοποίηση του πλάνου(λογιστήρια,τμήμα διαφήμισης, τεχνικοί, δημοσιογράφοι).

6. Από τη στιγμή που ο ιδιοκτήτης συμφωνήσει με τον διευθυντή και τον περιβάλλει με την εμπιστοσύνη του, παύει να έχει ανάμιξη στην έκδοση.

7. Η εφημερίδα πρέπει να σταθεί όχι με λόγια αλλά με έργα απέναντι στην εξουσία από την πρώτη στιγμή και να ΠΕΙΣΕΙ τον αναγνώστη ότι αγωνίζεται για εκείνον.

8. Να καταστήσει συνυπεύθυνο και συνομιλητή τον αναγνώστη.

ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK