Μια διαμαρτυρία για την Vodaphone

O αναγνώστης μας Ε. Σ. μας απέστειλε μια διαμαρτυρία για την Vodaphone την οποία δημοσιεύουμε.
“Την Κυριακή του Πάσχα κατάλαβα για το τηλέφωνό μου όταν μου το είπε η κόρη μου και πήρα στους υπεύθυνους της εταιρίας vodafone, όπου έχω σταθερό και κινητό μαζί εδώ και πολλούς μήνες! Μίλησα με έναν υπάλληλό της κινητής τηλεφωνίας διότι της σταθερής μου έβγαινε μόνο τηλεφωνητής,και φυσικά του είπα πως μαζί του δεν έχω κάτι,έχω πρόβλημα με την εταιρία και απαιτώ να λυθεί άμεσα, διότι δεν με έχουν ΚΑΝ ενημερώσει για το πρόβλημα ενώ εγώ είμαι ΚΥΡΙΟΣ στις πληρωμές μου.

Για ποιον λόγο κρύβονται πίσω από τις άγιες μέρες,και μου λένε πως δεν είναι δουλεία τους να την κάνουν αλλά να πάρω στην σταθερή,να περιμένω πόση ώρα αναμονή,να χρεώνω το κινητό μου,να τρώω τον χρόνο ομιλίας που μπορεί να έχω και όλα τα  συναφή;;;; και ευτυχώς δεν χρειάστηκα να πάω σε γιατρό,να καλέσω ασθενοφόρο ή κάτι άλλο πιο επείγον!! Όμως αναρωτιόμουν τι συμβαίνει και δεν έχω επικοινωνία με τα παιδιά μου παρά μόνο με το κινητό!
Δεν μπορούσα να φανταστώ όμως την τόση ανευθυνότητά τους, και το σπουδαιότερο σας το λέω τώρα μου έκλεισαν το τηλέφωνο στα μούτρα όταν έγινα πιο πιεστικός έβαλαν μουσική και με άφησαν σύξυλο με τη συσκευή στο χέρι να μην μπορώ να κάνω τίποτα!!!!!
(Τα στοιχεία του είναι στη διάθεση της εταιρείας)