Σε πόση ώρα μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα γραφειοκρατίας ο… ψηφιακός Αδωνις Γεωργιάδης;

Η υπόθεση αφορά την, εις μάτην, αναμονή ασφαλισμένου να λύσει ο ΕΦΚΑ  ένα προβλημα που οι δικές του υπηρεσίες του  δημιουργήσαν.

Ο άνθρωπος είχε διακόψει κανονικά  την ασφάλισή του ως «μη μισθωτός» το 2016. Αλλά για κάποιο λόγο  ο ΕΦΚΑ συνέχισε να τον θεωρεί ασφαλισμένο. Το ανακάλυψε τον περασμένο Δεκέμβριο όταν  χρειάσθηκε ένα παραστατικό για γονική παροχή.

Οι υπάλληλοι του ΕΦΚΑ Χαλανδρίου, αναγνώρισαν ότι ήταν υπηρεσιακή αβλεψία, ζήτησαν και πήραν κάποια δικαιολογητικά και υποσχέθηκαν πρόθυμα να κάνουν τη διόρθωση για να κάνει και ασφαλισμένος τη δουλειά του,

Ε, λοιπόν,από το Δεκέμβριο ως τώρα  δεν κατέστη δυνατό. Παρά τις συνέχεις εκκλήσεις και τις αυτοπρόσωπες παρουσίες η υπόθεση «δεν  ξεμπλοκάρει», παρότι κάθε φορά παρέχεται  ευγενικά  η διαβεβαίωση:  «αύριο θα γίνει».

Επειδή το ψηφιακό πρόσωπο του Αδωνι Γεωργιάδη ως αρμοδίου υπουργού καταρρέει -πέντε μήνες  για ένα χαρτί;- είναι δύσκολο να επιληφθεί κάποιος για την υποθεση που  λιμνάζει στον e-ΕΦΚΑ  Χαλανδρίου με αριθμό πρωτοκόλλου: 146-15/12/23; 

Πόσο ώρα θα πάρει στο υπουργό Υγείας  να το λύσει; Δεκτά και στοιχήματα…

Γ. Λ.