Ανόητος δεν είναι, ούτε τον υποδύεται

Του Ιωάννη Δαμίγου

Θα κάνουν συνέδριο τον Σεπτέμβρη, σταματημένος θα είναι ο χρόνος ως τότε, για να σιγουρέψουν τις διαδόσεις πως ο ήλιος βγαίνει από την ανατολή, ίσως και που δύει. Τα παιδία παίζει. Αυτά είναι για τους ευκολόπιστους.
Πια σκοπιμότητα να κρύβεται άραγε από πίσω; Τι να περιμένει και από ποιον ή από ποιους; Κρατήστε για το μέλλον αυτά τα πολύ σοβαρά ερωτήματα.

Πιθανόν να είναι η μόνη λογική εξήγηση και μέχρι εδώ.Καθώς όλα τα υπόλοιπα, τα παράλογα που συνεχίζουν, δεν εξηγούν το έξυπνο και επιτυχημένο σχέδιο, σαν σύλληψη και εφαρμογή της συμφωνίας των Πρεσπών. Δεν αιτιολογούν την από εκεί και πέρα πορεία της εξοικονόμησης των τριάντα επτά δις. Καθώς ένας ανόητος και πείσμων, δεν θα ήταν ικανός να φέρει σε πέρας και τα υπόλοιπα σχέδια μνημονίων των Ευρωπαίων, με τέτοιο και τόσο μεγάλο κόστος.

Το ότι κατάφερε μετά από όλα αυτά να κρατήσει ισορροπίες αδρανώντας και να του αποφέρει το ποσοστό των τριάντα δυο τα εκατό, δεν το θεωρώ τυχαίο. Αντίθετα ίσως να ήταν ατύχημα το δέκα οχτώ τα εκατό που έλαβε προσφάτως. Όντως, φάνηκε πολύ πιο χαμηλό από αυτό που ανέμενε, ανέμεναν. Από την άλλη, κάποιος μπορεί να βγήκε από την γραμμή.

Η μέχρι σήμερα αποφυγή εξήγησης, των ξεκάθαρων επαναλαμβανόμενων “λαθών”, που βγάζουν “μάτι” και ο αδικαιολόγητος τρόπος που δήθεν θα αναλυθούν εν καιρώ και με ηρεμία, δεν αρμόζουν σε έναν αποδεδειγμένα έξυπνο άνθρωπο. Η μη άμεση παραίτησή του, που θα ήταν η πλέον λογική σαν πολιτική πράξη, με προβληματίζει και με προτρέπει να ανακαλύψω, πράγμα δύσκολο, την “παράλογη” και ίσως προκλητική παραμονή του στην προεδρία του κόμματος.

Η πολιτική είναι ένα πολύ σκοτεινό παιχνίδι, που τους κανόνες του, δεν γνωρίζουμε και ίσως δεν θα μάθουμε ποτέ. Που όμως είναι ικανό , γιατί δύναται, να παράξει απρόσμενα για την απλή σκέψη, αποτελέσματα. Ανόητος δεν είναι, ούτε τον υποδύεται.

Ίσως να εγκαταλείφθηκε πάλι, το πλάνο, δεν υπάρχουν εγγυήσεις.
Αν παραμείνει και εκλεγεί, αλίμονο, από το συνέδριο τον Σεπτέμβρη, τότε δυστυχώς, ναι δυστυχώς, θα έχω δικαιωθεί πικρά. Για άλλους λόγους όμως από αυτούς των πολλών.