Ποιος πολιτικοποιεί το έγκλημα;

Του Τάκη Ψαρίδη

Να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Μόνη της η γνωστή «δημοσιογραφία» πολιτικοποιεί την γυναικοκτονία. Η αλήθεια είναι πως γυναικοκτόνος μπορεί να είναι οποιοσδήποτε, αριστερός ή δεξιός, πλούσιος ή φτωχός. Οποιοσδήποτε και οποιαδήποτε αντιμετωπίζει το άλλο φύλο σεξιστικά και κτητικά ως ιδιοκτησία του.

Όταν όμως η γνωστή «δημοσιογραφία» έχει βαλθεί να ξεπλύνει τον γνωστό Πιλότο, όταν στον γνωστό Σκάι λένε πως εντάξει, «δεν τεμάχισε και την κοπέλα. Αντιθέτως προσπάθησε να την συνεφέρει..» Όταν έχουν ξετινάξει και την πιο μακρινή τριτοξαδέλφη της Καρολάιν και δεν λένε κουβέντα για το περιβάλλον του γνωστού πιλότου, (τελικά ο χαρακτηρισμός «γνωστός» έχει γίνει από μόνος του ύποπτος), τότε τι να υποθέσουν και οι ντεντέκτιβς του διαδικτύου;

Τι να υποθέσει και αυτή η έρμη και διαρκώς παραπλανημένη «κοινή γνώμη», η οποία στην συγκεκριμένη περίπτωση ομολογουμένως στάθηκε στο ύψος της και ενώ είχε αντιληφθεί τον δολοφόνο δεν μιλούσε;

Διότι αν κάποιος αντιμετώπισε με καθαρά αστυνομικά κριτήρια αυτό το έγκλημα είναι η λεγόμενη «κοινή γνώμη», σε αντίθεση με την αστυνομία του κου Χρυσοχοΐδη που μας έχει συνηθίσει να λειτουργεί κυρίως κοινωνικοπολιτικά και επι 37 μέρες έψαχνε να βρει αλλοδαπούς ληστές και μάλιστα τους είχε επικηρύξει με εντολή Μητσοτάκη;

Γιατί αυτό το ξέπλυμα και η προστασία; Ο λόγος είναι καθαρά πολιτισμικός και εθνικός επειδή ο γυναικοκτόνος είναι Έλλην, «πετυχημένος» και χριστιανός; Μήπως είναι και «άριστος» όπως ο Λιγνάδης, ο Φουρθιώτης, αυτός που σκότωσε σε δυστύχημα τον Ιάσωνα μπροστά στην Βουλή και άλλοι; Τι γίνεται με την εταιρεία που δούλευε και ποιους υψηλά ιστάμενους μετέφερε με το ελικόπτερο;

Μόνη της λοιπόν η γνωστή «δημοσιογραφία», δεν πολιτικοποιεί το έγκλημα και δεν αναγκάζει με την συμπεριφορά της τους ντεντέκτιβς και τους Πουαρώ του διαδικτύου, να στρέψουν τις «έρευνες» της «κοινής γνώμης» και προς άλλες κατευθύνσεις;;