Αλέκος Φλαμπουράρης: Aνοίξαμε και σας περιμένουμε!  

Φωτό: ΑΠΕ/ ΜΠΕ/ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Του Ανδρέα Δεληγιάννη

 

«Τι ακριβώς κάνει ο Φλαμπουράρης;». Ήταν η απορία όσων προσπαθούσαν να καταλάβουν για ποιον ακριβώς λόγο μετείχε στην κυβέρνηση το χαρτοφυλάκιο  του ανθρώπου που αυτοσυστήθηκε ως «μέντορας» και πιο στενός άνθρωπος του Αλέξης Τσίπρα.

Η πατρική σχέση μαζί του ωστόσο δεν εξηγούσε τι περιλαμβάνει το χαρτοφυλάκιό του. Τι ακριβώς κάνει στην κυβέρνηση. Πώς περνάει τη μέρα του, τέλος πάντων. Πέρα από κάποιες χαλαρές τηλεοπτικές εμφανίσεις με βαλκάνια μακαριότητα για την κατάσταση της χώρας και τις σχέσεις της με τους «ξένους». Ο μπάρμπα-Αλέκος δεν ήξερε και πολλά από αυτά και γι’ αυτό έλεγε ό,τι ήξερε. «Θα τους πληρώσουμε αέρα», «θα αυξήσουμε τις συντάξεις» και τέτοια.

Προφανώς η αεργία του υπουργού του ενόχλησε και τον Τσίπρα και ανέθεσε στους δικούς του να του βρουν μια δουλειά. Τι μπορεί να κάνει όμως κάποιους που ξέρει μόνο από εργολαβίες -της εποχής της αντιπαροχής- και  ζυμώσεις στο «Ντόλτσε» – μετέπειτα «Φίλιον» συν μια  ζωή μπον-βιβέρ -αν μπορεί να το έτσι κανείς για κάποιον που κινείται ανάμεσα στη Αίγινα και το Κολωνάκι.

Τελικά το βρήκαν. Θα του ανοίξουν μαγαζί.  Για την ακρίβεια θα τον βάλουν να  σηκώνει τα τηλέφωνα και να απαντάει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Ξεκούραστη δουλειά. Θα τηλεφωνεί ο άλλος, θα λέει τον καημό του και ο Φλαμπουράρης θα  φροντίζει για την παρηγοριά του.

Έτσι γεννήθηκε μια νέα υπηρεσία. Επισήμως είναι μια   πρωτοβουλία που αποσκοπεί «στην αμεσότερη επικοινωνία του πολίτη με την κυβέρνηση με στόχο την… αποτελεσματικότερη διαχείριση και αντιμετώπιση ζητημάτων της καθημερινότητας».

Ο υπουργός Επικρατείας θα … προΐσταται. Θα έχει στη διάθεση του, ο Αλέκος συγκεκριμένες ιστοσελίδες και τηλεφωνικές γραμμέςν και ηλεκτρονικές διευθύνσεις – “συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών του”…

Τι ακριβώς θα κάνει; «Απευθυνόμαστε σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας» ανακοίνωσε. Κουβεντούλα με τον Φλαμπουράρη δηλαδή;  Όχι ακριβώς .

«Η επίλυση των προβλημάτων θα είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής»

Πιο απλά παίρνεις τηλέφωνο. «Έλα μπάρμπα- Αλέκο!», «Έλα, μωρέ,  ποιος είναι;» «Εγώ είμαι  ο….» « Δεν ακούω καλά πάρε το μηδέν…».  Θα λες το πρόβλημά σου και θα στο λύνει ατάκα κι επιτόπου –π.χ. «Πήγαινε στον τάδε κα πες του ότι έρχεσαι από εμένα…». Θα το «εντάσσει σε γενικότερη λύση». Ξέρετε , τροπολογίες και τέτοια…

Όσοι μπορούν θα στέλνουν email, αλλά το τηλέφωνο είναι καλύτερο. Υπάρχει επαφή…. Έτσι θα περνάει την ώρα του και ο υπουργός  θα λύνονται και τα προβλήματα, θα μαζεύεται και κανένα ψηφαλάκι. Τέρμα οι εκκρεμότητες.

Η λύση βρίσκεται  εδώ. Δηλαδή στην  ηλεκτρονική σελίδα: κathimerinotita.gov.gr , ή-στην ηλεκτρονική διεύθυνση: κ[email protected],  στα τηλέφωνα: 2103385314, 2103385305, 2103385100. Ακόμη και με φαξ γίνεται η δουλειά: 2103385317, 2103385109,  και κυρίως στο προσωπικό του email: [email protected]. Αλλά κα στο email του υπουργείου πιάνει.