Toυ Ιωάννη Δαμίγου
Ποτέ δεν έλαβα σοβαρά υπόψη μου αυτόν τον ευτελή διαγωνισμό τραγουδιού Eurovision, ένα πανηγυράκι σκοπιμοτήτων και παρακμιακής “τέχνης”. Εδώ σε Ευρωπαϊκό χώρο, όπως και σε άλλες ακόμα και αθλητικές εκδηλώσεις, συμμετέχει (πως, γιατί και από ποιους;) και το Ισραήλ. Το ισχυρό Ισραήλ που προκαλεί όλη την ανθρωπότητα, με τα απάνθρωπα και διαρκή αίσχη κατά πολιτών, μα κυρίως της βαναυσότητας που επιδεικνύει κατά μωρών και παιδιών. Σ’ αυτόν τον διαγωνισμό λοιπόν, πήρε και παίρνει μέρος και η Ελλάδα αδιαλείπτως. Την προηγούμενη χρονιά με την αοιδό Σάτι, που “αντιστάθηκε” επαναστατικά με … χασμουρητό! Επέλεξε την προσωπική της καλλιτεχνική προβολή, αντί της υπερήφανης αποχώρησης με θορυβώδη και υπερήφανη καταγγελία, που θα της προσέφερε πολλά περισσότερα (παγκόσμια ηθική αναγνώριση) από την … 12η θέση! Βέβαια τα συστημικά μέσα, την παρουσίασαν σχεδόν σαν … επαναστάτρια, μια και εντάχθηκε αυτοβούλως στην υπηρεσία των. Μια καλή φωνή, που την μετέτρεψαν, με ευθύνη της, σε τέτοια που θύμισε το άκουσμα Bollywood. Ας πρόσεχε.
Γνωρίζοντας αυτά, η νέα αοιδός Κλαυδία, συνεχίζει την ίδια τακτική, συμμετέχοντας υπερήφανα με ένα … σύγχρονο και προχωρημένο τραγούδι “Αστερομάτα” με τζιβαέρια και οδυρμούς (γούστα είναι αυτά), χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό ή προβληματισμό τέλος, για την συνύπαρξή της με την Ισραηλινή “συνάδελφό” της Γιουβάλ Ραφαέλ! Αδιαφορώντας για το μακελειό αίματος, θα τραγουδά με πάθος για την νίκη, την στιγμή που σφάζονται και πεινούν παιδάκια, που όσα έχουν περιέργως επιζήσει της σφαγής, κείτονται αποστεωμένα! Αγνοεί την παγκόσμια κατακραυγή καλλιτεχνών; Δεν έλαβε υπόψη της ούτε την δήλωση του .Ρόμπερτ Ντε Νίρο κατά την τελετή έναρξης του 78ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών; Ούτε ακόμα την πολύ αργοπορημένη συγνώμη και ακύρωση εμφάνισης στο Ισραήλ του συνθέτη Νικολόπουλου και της παρέας του επιφανών αοιδών; Επιλογή της όμως, η οποία καταγράφεται αρνητικά στην μνήμη, την δική μου τουλάχιστον.
Η υπερβολική και σκόπιμη, για ευνόητους λόγους αποχαύνωσης και αποπροσανατολισμού, προβολή της Ελληνικής συμμετοχής όμως, έχει γίνει εμμονή στο Δεύτερο Πρόγραμμα ραδιοφωνίας, που έχει συνεχείς μεταδώσεις, τόσο του τραγουδιού όσο και της διαφήμισης “της γιορτής του τραγουδιού”! Τέτοια η κατάχρηση, που ως ακροατής του σταθμού απηύδησα και άλλαξα την “βελόνα” του ραδιοφώνου, που κατάντησε αυτές τις τελευταίες ημέρες “φονικό”, για τα δικά μου πάντα αυτιά! Και σαν να μην έφτανε αυτό, έχουμε από το Δεύτερο και την άλλη “συνωμοτική” θαρρείς έντονη προβολή, της διαφήμισης του “ροκά” Σαββόπουλου σε κάποιο φεστιβάλ τραγουδιού! Φυγή! Ας πρόσεχαν και οι υπεύθυνοι του προγράμματος.
Κοντολογίς, δεν γλιτώνεις από πουθενά και για τίποτα. Δεν παρακολουθώ τηλεόραση, μισό ραδιόφωνο μου έμεινε ν’ ακούω, μα με διώχνουν κι απ’ αυτό! Προφανώς, επικρατεί η απόφαση της πλειοψηφίας περί της ηθικής των καλλιτεχνικών δρώμενων. Άλλωστε όλ’ αυτά που συμβαίνουν, είναι αποτέλεσμα αυτής της επιλογής αυτής της πλειοψηφίας. Όλα όπως πρέπει λοιπόν, μόνο που δεν ταιριάζω με αυτήν την καλλιτεχνική “τάση” αποδοχής και συγκάλυψης τέτοιων και τόσων κατά συρροή εγκλημάτων.