Άντε πάλι τα ίδια με την «Πρώτη Κυρία» και την «γκρίζα» διαφήμιση της εταιρείας της συζύγου του Πρωθυπουργού

 Η σύζυγος του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι-  Μητσοτάκη- κάλεσε τις συζύγους και τις συντρόφους υπουργών και βουλευτών της ΝΔ  σε μια – μάλλον καθιερωμένη – εορταστική συνάντηση, για ευχές δια ζώσης.

 Ωραία πρωτοβουλία. Πολύ καλά έκανε η γυναίκα και πάντα τέτοια νάχουμε. Αλλά μετά το πράγμα άρχισε να μπάζει. Πρώτα από την πλευρά της.

Όπως διαβάζουμε, έδωσε για το καλό της νέας χρονιάς στις κυρίες που την τίμησαν, «το γούρι του brand της Zeus+Dione για το 2020, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το νησί της Δήλου

Για μια στιγμή! Ως σύζυγος του Πρωθυπουργού τις κάλεσε ή ως ιδιώτης και ως εκπρόσωπος της εταιρίας της;

Ήταν εκδήλωση, ας το πούμε, κυβερνητικού τύπου ή επιχειρηματική πράξη, προσωπικού χαρακτήρα;

Αν ήταν το πρώτο -που ήταν- τι δουλειά έχει ένα αντικείμενό που διαφημίζει μια εταιρεία, εν προκειμένω τη δική της;

Δεν είναι η πρώτη φορά. Γιατί δεν βρήκε κάποιο άλλο γούρι, αλλά  προτίμησε αυτό που όσο νάναι προωθεί την  επιχείρηση της;  Αυτό λέγεται «γκρίζα διαφήμιση».

Για το δεύτερο δεν ευθύνεται η ίδια -τυπικά τουλάχιστον. Κάποια από τα ΜΜΕ επαναφέρουν τον χαρακτηρισμό «Πρώτη Κυρία» που δεν έχει καμία θεσμική- ούτε εθιμική – υπόστασή στην Ελλάδα.  Μόνο η Μαργαρίτα Παπανδρέου τον  χρησιμοποιούσε για τον εαυτό της.

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη, μπορεί να είναι πρώτη και ασφαλώς είναι κυρία. Αλλά «Πρώτη Κυρία»  δεν είναι -πώς τα το κάνουμε; Με την έννοια ότι δεν μπορεί να έχει έναν τίτλο που δεν υπάρχει στην Ελλάδα.  Όπως δεν υπάρχουνε τίτλοι ευγενείας.

 Μια μάλιστα από τις προσκεκλημένες της το παρατράβηξε : «Χριστουγεννιάτικο μεσημεριανό από τη δική μας δυναμική και ευγενική Πρώτη Κυρία της Ελλάδας, ευχαριστούμε».

Ας της εξηγήσει κάποιος ότι δεν προβλέπεται υπουργοποίηση του δικού της. .