Αλέξης Τσίπρας: Φάρσα

Του Γ. Λακόπουλου

Αυτό που βλέπουμε είναι η πεμπτουσία της προεκλογικής καμπάνιας Μητσοτάκη. Είναι ο ίδιος. Ακόμη και επί των κυμάτων να περπατήσει ο Τσίπρας, θα πουν ότι δεν ξέρει κολύμπι. Το 2019 ξανάρχεται. Ως φάρσα.

Συμβαίνει πάντα στην πολιτική: Αυτός που χάνει προσπαθεί να συγκεντρώσει τα πυρά του σ΄ αυτόν που κερδίζει. Για να περιορίσει τη χασούρα.

Δεν πρωτοτυπεί λοιπόν ο Μητσοτάκης, όταν κινητοποιεί το μιντιακό σύστημα που τον στηρίζει κατά του Τσίπρα προσωπικά.

Αυτό το καλοκαίρι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ «του πήρε τα σώβρακα» – όπως λένε στο ποδόσφαιρο…

Μέχρι να ξαναπιάσουν δουλειά οι πρόθυμοι δημοσκόποι, οι καλύτεροι «κολουμνίστ» του φιλοκυβερνητικού τύπου του την πέφτουν συντονισμένα…

Αλλά επειδή δεν κυβερνάει ο Τσίπρας και δεν είναι αυτός που τα έκανε μπάχαλο, περιορίσθηκαν στον Πολάκη.

Πριν γιατί δεν εμβολιαζόταν; Τώρα γιατί εμβολιάσθηκε;

Μεταξύ μας: Ο ανερμάτιστος βουλευτής μπορούσε να ανακοινώσει μόνος του τον εμβολιασμό του. Δεν είναι δουλειά του προέδρου του κόμματος.

Άλλωστε το πρόβλημα Πολάκη δεν είναι ο εμβολιασμός του.

Είναι η «κουλτούρα των σπηλαίων» που χαρακτηρίζει την πολιτική συμπεριφορά του και ο οιονεί προβοκατόρικος ρεβανσισμός της προσωπικής ψυχολογίας του.

Αλλά αυτό είναι άλλη υπόθεση.

Προς το παρόν μπορούμε να απολαύσουμε την αγωνιώδη φραστική δεξιοτεχνία των φίλων του Πρωθυπουργού, για να πείσουν ότι δεν άλλαξε τίποτε τους περασμένους μήνες.

Ο Μητσοτάκης είναι πάντα πρωθυπουργάρα. Κεντρώος, με παραστάτες Βορίδη, Άδωνη, Πλεύρη κι άλλους ακροδεξιούς λεβέντες .

Δεν αρκεί όμως να ψιμυθιώνεις έναν παραπαίοντα πολιτικό, πρέπει να μειώνεις και τον αντίπαλό του.

Πώς; Με ό,τι σου βρίσκεται. Με Πολάκη, Καμμένο, Πετσίτη, Καλογρίτσα, Μαδούρο, Δημοψήφισμα, Μάτι και ό,τι άλλο υλικό ξέμεινε από τα παλιά.

Έτσι θα το πάει η κυβερνητική προπαγάνδα στο εξής. Δεν το κρύβουν: «Να μείνουμε εμείς και οι φίλοι μας και να μην έλθουν εκείνοι».

Για να τους βγει δεν πρέπει να συγκριθούν οι δυνατότητες Μητσοτάκη – Τσίπρα στον δημόσιο χώρο.

Η πολιτική που προτείνουν, οι ιδέες που εκπροσωπούν, οι στόχοι και το πρόγραμμά τους για τις κοινωνικές ομάδες που εκφράζουν…

Το ήθος και το ύφος τους, το περιβάλλον τους, η σχέση τους με το χρήμα.

Δεν θέλουν πολιτική αντιπαράθεση. Θέλουν ατμόσφαιρα ποδοσφαιρικής εξέδρας.

Νομίζουν ότι παίζουν στο γήπεδό τους και φωνάζοντας θα τρομάξουν τον διαιτητή για να σφυρίζει ανάποδα.

Να μην βλέπει τα πέναλτι του γηπεδούχου και να κόβει κάθε επίθεση του αντιπάλου.

Παλιά μας τέχνη κόσκινο: Να φορτιστεί αρνητικά το όνομα του Τσίπρα, για να προστατευθεί το προφίλ Μητσοτάκη, που είναι σαν τυρί Έμενταλ…

Αφού δεν υπάρχει κάτι να προσάψουν στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης – στην περσινή απόπειρα με τη «βίλα στο Σούνιο» έγιναν περίγελως – επινοούν «μειονεκτήματα».

Αυτό που βλέπουμε είναι η πεμπτουσία της προεκλογικής καμπάνιας Μητσοτάκη. Είναι ο ίδιος.

Ακόμη και επί των κυμάτων να περπατήσει ο Τσίπρας, θα πουν ότι δεν ξέρει κολύμπι.

Το 2019 ξανάρχεται. Ως φάρσα.

AΠΟ ΤΟ IEIDISEIS.GR