
Του Ιωάννη Δαμίγου
Διακριτές πλέον οι προειδοποιητικές ταμπέλες γύρω από την κινούμενη άμμο του Ισραήλ, και έντονη η δυσοσμία από τον επικίνδυνο βούρκο του Κιέβου. Η κινούμενη άμμος του Ισραήλ, παρασύρει τους παροξυμμένους από ταπείνωση Αμερικανούς, και ο δύσοσμος βούρκος του Κιέβου, έχει δηλητηριάσει και μετατρέψει σε θανατηφόρο παραλογισμό, την σκέψη των Ευρωπαίων ακροδεξιών ηγετών.
Η ψύχραιμη στάση των Ιρανών, που τους παρέχει την δυνατότητα της λήψης θαρρετών πρωτοβουλιών, εκνευρίζοντας τους πανίσχυρους αντιπάλους των ΗΠΑ και Ισραήλ, εξανάγκασε σε διεθνή λαϊκισμό και διασυρμό λόγω ανικανότητας τον πρόεδρο Τραμπ να δηλώσει: “Δεν θα προλάβετε καν να επιστρέψετε στην γ@μ@μένη τη χώρα σας” (“You won’t even make it back to your f–king country”)! Αυτή την γλώσσα επέλεξε ο εκνευρισμένος και σε δύσκολη θέση, παγκόσμιος “τσόγλανος” και πρόεδρος της πάλαι ποτέ υπερδύναμης, ταπεινωμένος από το αδιέξοδο που οδηγήθηκε, τόσο από υπεροψία, όσο και από τους χρηματοδότες της προεκλογικής καμπάνιας του, το εβραϊκό πανίσχυρο λόμπι. Ο υπερφίαλος ηγέτης του MAGA, αδυνατεί να πιστέψει, πως ενώ προσέφερε γη και ύδωρ στους Ιρανούς, προκειμένου να ξελασπώσει από τον λάκκο που ο ίδιος έσκαψε, δέχεται κι από πάνω την ταπείνωση σε ζωντανή παγκόσμια σύνδεση, της αποχώρησης των Ιρανών από τον διάλογο και την υπογραφή του προσύμφωνου συνεννόησης, για διαπραγματεύσεις. Έχοντας κάθε δίκαιο και δικαίωμα, καθώς τα υπογεγραμμένα αμφισβητεί και συνεχίζει να βομβαρδίζει τον Λίβανο, με πολλά θύματα γυναίκες και παιδιά, όπως συνηθίζει πάντα, το Ισραήλ. Η αλήθεια, το ποιος κρατά ποιον, ο Μπίμπι τον Τραμπ ή ο Τραμπ τον Μπίμπι, και κάποιος τρίτος και τους δυο, βρίσκεται στους καταχωνιασμένους φακέλους του Έπστιν. Ο ένας κίνδυνος, για χρήση “τακτικών” πυρηνικών, πηγάζει από την έκβαση αυτού του πολέμου. Ο άλλος και ίσως μεγαλύτερος κίνδυνος, προκύπτει από το υπό κατάρρευση Κίεβο. Οι απελπισμένοι από την μισαλλοδοξία τους, εναντίον της Ρωσίας Ευρωπαίοι, με αιχμή του δόρατος ποιον άλλον από την Μ. Βρετανία,(από που και πότε έλλειψαν δαύτοι;), προτρέπουν τον ακροδεξιό Ζελένσκι σε ακραία και προκλητικά κτυπήματα. Μεθυσμένοι από τον πακτωλό μιζών εκατομμυρίων των πολεμικών βιομηχανιών, έχοντας αφήσει πίσω την διαλυμένη παραγωγή της Ευρώπης και τους φτωχοποιημένους λαούς των, επιδίδονται στις οικονομικές και αγύριστες ενισχύσεις του χωρίς πάτου πηγαδιού της Ουκρανίας. Τα δυο αυτά κράτη, οι ταραχοποιοί που εξυπηρετούν τα συμφέροντα άλλων, είναι οι μήτρες θανάτου και ολέθρου, που απειλούν με ολοκαύτωμα την ανθρωπότητα μη σκεπτόμενων και εθελοτυφλούντων εσχάτως, ακροδεξιών κοινωνιών. Ο απολογισμός των μέχρι σήμερα θυμάτων είναι φριχτός. Στον Λίβανο οι νεκροί ξεπερνούν τις 4.000. Στο Ιράν αγγίζουν τους 6.000. Οι αναξιόπιστες αρχές του Ισραήλ, καταγράφουν μόλις 60 νεκρούς, όπως και των ΗΠΑ σε μόλις 13 τα θύματα! Τα θύματα στην Παλαιστίνη ξεπερνούν τις 73.000, ενώ υπολογίζεται πως οι θαμμένοι στα ερείπια αγγίζουν τις 10.000. Η δυτική προπαγάνδα, ανεβάζει των αριθμό των θυμάτων των Ρώσων στρατιωτών σε πάνω από 352.000, ενώ της Ουκρανίας σε 100.000 με 140.000. Αυτοί είναι οι αριθμοί νεκρών, που έχουν επιφέρει, τόσο η κινούμενη άμμος θανάτου του Ισραήλ, όσο και ο βούρκος του Κιέβου, με συνεργούς και ηθικούς αυτουργούς τις ΗΠΑ και την Ευρωπαϊκή Ένωση και στις δυο περιπτώσεις! Η αρρωστημένη δυτική προπαγάνδα, αποκρύπτει όπως, τις μεγάλες καταστροφές που έχουν ανέλπιστα υποστεί, τόσο οι ΗΠΑ, τόσο και το Ισραήλ όπως και το Κίεβο, και είναι αυτές ακριβώς που τους εξαναγκάζουν ακόμα και σε εγκατάλειψη των βάσεων του κόλπου!
Επιβάλλεται, να απομακρυνθούν όσοι βοηθούν και ανέχονται αυτούς τους δυο ανθρώπινους δολιοφθορείς, αυτούς τους “μπροστινούς”, οικονομικούς και πολιτικούς δολοφόνους εταιρικών συμφερόντων, που καταδικάζουν το μέλλον της οικουμένης, για κάποιες σπάνιες γαίες και διασπείρουν τον φόβο δημιουργώντας φανταστικούς και απειλητικούς εχθρούς. Καταστρέφοντας έτσι, τις ελπίδες των απανταχού νέων πολιτών για μια καλύτερη και ειρηνική ζωή, που θα συνυπάρχουν όλοι προσβλέποντας στην ποιοτική αναβάθμιση όλων των κοινωνιών. Ας απομονωθούν, όσο υπάρχει ακόμα καιρός. Άλλως, ο Χίτλερ θα επιστρέφει διαρκώς, μέσω της κινούμενης άμμου και του βούρκου, καταπίνοντας αδηφάγα, ξανά και ξανά ανόητα θύματα ακούσιας θυσίας, γεμίζοντας τα στομάχια των άπληστων καπιταλιστών.
Υ.Γ. Το Ισραήλ απαγόρευσε την είσοδο και απέλασε έξι Έλληνες συνδικαλιστές στο αεροδρόμιο “Μπεν Γκουριόν”. Η ελληνική αντιπροσωπεία είχε ταξιδέψει με προορισμό τη Ραμάλα στη Δυτική Όχθη, έπειτα από επίσημη πρόσκληση παλαιστινιακών συνδικάτων, προκειμένου να εκφράσει την αλληλεγγύη της. Μια ακόμα αναπάντητη πρόκληση του “συνεργαζόμενου” με την Ελλάδα, Ισραήλ.
