Δεν ξέρουμε πόσo κοστίζει στον Κυριάκο Μητσοτάκη το πλήθος των ειδικών της επικοινωνίας που τον περιβάλλει για να διαμορφώνει το προφίλ του. Ούτε από ποια αμερικανική σχολή -η εταιρία- ξεπατικώνεται το κόνσεπτ του χρησιμοποιείται. Εκτός από το κόστος, το κακό γι’ αυτόν είναι ότι από την πολλή χρήση καρφώνονται και τώρα είναι φανερό πώς δουλεύουν: με αυτό που οι ψυχολόγοι ονομάζουν προβολή: δείχνεις τον άλλον για τα δικά σου μειονεκτήματα.
Το είδαμε σε πολλές περιπτώσεις: Π.χ. ο Μητσοτάκης κατήγγειλε τον Τσίπρα για… διαπλεκόμενο. Η νεοδημοκρατική προπαγάνδα προσπαθώντας να φορτίζει αρνητικά το όνομα του Πρωθυπουργού και να δώσει στον Μητσοτάκη ιδιότητες που δεν έχει – φιλολαϊκός π.χ.- καταφεύγει καθ’ υπερβολή στην προβολή. Τα κουσούρια του προέδρου της ΝΔ τα προβάλλει στον Τσίπρα.
Το τελευταίο δείγμα είναι μάλλον ξεκαρδιστικό: ο Μητσοτάκης χαρακτήρισε τον Τσίπρα ως… Ορμπάν. Και προδόθηκε: δεν πέρασε πολύς καιρός από όταν Έλληνες πανεπιστημιακοί και ξένα ΜΜΕ έλεγαν τον Μητσοτάκη Ορμπάν των Βαλκανίων. Μπροστά στον κίνδυνο να του μείνει οι καλοπληρωμένοι επικοινωνιολόγοι του το αντιστρέφουν.
Πολύ χοντρό για να περάσει.