Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο Κιρ Στάρμερ 

Την παραίτησή του από το αξίωμα του πρωθυπουργού στη Βρετανία ανακοίνωσε ο Κιρ Στάρμερ . Κατά το μήνυμά του έξω από την Ντάουνινγκ Στριτ, ο Κιρ Στάρμερ ανέφερε:

«Μια νέα κυβέρνηση των Εργατικών, η πρώτη μετά από 14 χρόνια. Μια νέα σελίδα στην ιστορία της χώρας μας, μετά από χρόνια απογοήτευσης και απόγνωσης, η ευκαιρία να αλλάξουμε προς το καλύτερο τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Γι’ αυτό μπήκα στην πολιτική. Η πορεία μέχρι εκεί δεν ήταν εύκολη. Πριν από έξι χρόνια, ανέλαβα ένα Εργατικό Κόμμα που ήταν πολιτικά, οικονομικά και ηθικά χρεοκοπημένο. Μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ήμασταν καταδικασμένοι να περάσουμε στην ιστορία, ότι η πλειοψηφία στις γενικές εκλογές, πόσο μάλλον μια συντριπτική πλειοψηφία, ήταν αδύνατη».

«Αποδείξαμε ότι αυτοί οι άνθρωποι έκαναν λάθος, γιατί αλλάξαμε το κόμμα μας, ξεριζώνοντας το δηλητήριο του αντισημιτισμού, αποκαθιστώντας την εμπιστοσύνη στην οικονομία, την άμυνα και την εθνική ασφάλεια, και μεταμορφωθήκαμε σε ένα κόμμα που για άλλη μια φορά στάθηκε περήφανα στο πλευρό του Θεού ενάντια στην εθνική μας σημαία.

Η σκληρή δουλειά της αλλαγής είχε έναν και μόνο σκοπό: όχι την εξουσία για την εξουσία, αλλά να αλλάξουμε τη Βρετανία προς το καλύτερο, να χτίσουμε μια πιο δίκαιη χώρα με αξιοπρέπεια και σεβασμό, όπου ο καθένας είναι ορατός, ο καθένας εκτιμάται, με πλούτο και ευκαιρίες για όλους, όχι μόνο για τους λίγους προνομιούχους».