“Νόμος και τάξη”, οι εξωτερικοί εχθροί και η “οριακή επικινδυνότητα”

Του Πέτρου Μηλιαράκη*

Προσφάτως επιχειρήθηκε αποπροσανατολισμός της κοινής γνώμης από σοβαρότατα και κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην πανδημία, στην οικονομία και στα εθνικά θέματα. Έτσι τα «γεγονότα της Νέας Σμύρνης», μίας φιλήσυχης και μεσοαστικής συνοικίας της Αθήνας, επικράτησαν στα δελτία ειδήσεων, ως εάν τον ελληνικό λαό δεν απασχολούν κι άλλα κρίσιμα και σοβαρά ζητήματα όπως τα προαναφερόμενα. Με το παρόν κείμενο επουδενί υποβαθμίζονται τα «γεγονότα της Νέας Σμύρνης», αντιθέτως μάλιστα! Και τούτο διότι η ελληνική κοινωνία θα υπερασπιστεί ως πρώτιστο καθήκον το έννομο αγαθό της δημοκρατίας και της κοινωνικής συνοχής. Τούτο επιβάλλεται καθόσον μόνο με ενότητα ο ελληνικός λαός μπορεί να αντιμετωπίσει τις κρισιμότατες συνθήκες που υφίστανται και που επέρχονται αναφορικώς με τη δημόσια υγεία, την οικονομία και τα εθνικά ζητήματα, τα οποία διέρχονται κρίσιμο στάδιο «οριακής επικινδυνότητας».

Ειδικότερα για τα εθνικά ζητήματα, τα οποία είτε αγνοούνται είτε ωραιοποιούνται από τα ΜΜΕ, θα πρέπει να επισημειωθούν τα εξής, με πρώτη αναφορά τις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΊΘΕΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΆ ΕΡΩΤΗΜΑΤΆ

Υποτίθεται ότι «τα μέρη» (Ελλάδα-Τουρκία) συναντώνται για να βρουν μία λύση «κοινώς αποδεκτή» και διακηρύσσεται ότι αυτή η λύση πρέπει να είναι συμβατή με το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας (ΔΔΘ), που ωστόσο δεν αναγνωρίζει η Τουρκία! Συνεπώς, βασίμως εγείρεται το ερώτημα «τι» είδους συνομιλίες λαμβάνουν χώρα και «πού» μπορούν να καταλήξουν, όταν μάλιστα απειλείται η Ελλάδα πως, εάν διεκδικήσει τα δικαιώματά της, θα αντιμετωπίσει πόλεμο! Και τούτο διότι η Τουρκία έχει προειδοποιήσει ότι εάν η Ελλάδα εφαρμόσει το ΔΔΘ τότε αυτό αποτελεί αιτία πολέμου (casus belli). Συνεπώς, το μέγα ερώτημα που εγείρεται είναι «πώς» μπορεί να υπάρχει λύση για τα ελληνικά δίκαια, με ειρηνικό τρόπο; Μήπως έχουμε υπ’ όψιν μας ότι η Τουρκία θα αναγνωρίσει το ΔΔΘ και θα αποσύρει το casus belli;

«Η ελληνική κοινωνία επιβάλλεται ενωμένη να αντιμετωπίσει τους πραγματικούς εχθρούς!..»

Όλα αυτά φαίνεται να μην απασχολούν τα ΜΜΕ (ελάχιστες οι εξαιρέσεις), ώστε να προβληματίζουν την κοινή γνώμη, κατά «πόσο» η Ελλάδα είναι διατεθειμένη είτε να κάνει υποχωρήσεις για μία εμφανιζόμενη ως «έντιμη λύση» είτε να στείλει τα παιδιά της στο μέτωπο!Επαναφέρω δε τον όρο της «οριακής επικινδυνότητας». 

Η ΤΟΥΡΚΟΦΩΝΗ ΑΛΒΑΝΙΑ

Πέραν των ελληνοτουρκικών, με το παρόν κείμενο επιδιώκεται να αναδειχθούν «ορισμένα ζητήματα» για τα οποία πρέπει να πληροφορηθεί η κοινή γνώμη, καθώς τα ΜΜΕ τηρούν απόλυτη σιωπή!..

Διερωτάται κανείς εάν η κοινή γνώμη είναι πληροφορημένη για την οργανωμένη διείσδυση της Τουρκίας στην κοινωνική και οικονομική ζωή της Αλβανίας με πρωτεργάτη τον πρωθυπουργό της Αλβανίας Έντι Ράμα;

Γνωρίζει, άραγε, η κοινή γνώμη ότι η κορυφαία τράπεζα της Αλβανίας, η BKT (Banka Kombetare Tregtare – Εθνική Εμπορική Τράπεζα), είναι 100% τουρκική; Η κοινή γνώμη γνωρίζει ότι η Τουρκία έχει στον απόλυτο έλεγχό της δύο υδροηλεκτρικά εργοστάσια στην περιοχή των Αγίων Σαράντα, ενώ, ως προς τα πετρέλαια, ελέγχει το μοναδικό μεγάλο διυλιστήριο στο Μπαλς, καθώς και συνολικώς τον τομέα εισαγωγής και εμπορίας καυσίμων;Γνωρίζει, ακόμη, η κοινή γνώμη τη συνεργασία Τουρκίας-Αλβανίας στον στρατιωτικό τομέα και ότι η Τουρκία διαθέτει ναυτική βάση(!) στο Πασά Λιμάνι Αυλώνας; Περαιτέρω, γνωρίζει η κοινή γνώμη ότι η μοναδική εταιρία αερομεταφορών της Αλβανίας, η Air Albania, είναι κι αυτή τουρκική, παράρτημα της Turkish Airlines;

Τούτα όλα είναι ελάχιστο μέρος οργανωμένων διαδικασιών σε βάρος της Ελλάδος. 

Παρεμπιπτόντως, εφόσον το παρόν κείμενο ασχολείται με την Αλβανία, απαιτείται να γίνει μία σύντομη αναφορά στο λεγόμενο «ζήτημα των Τσάμηδων».

ΟΙ ΤΣΆΜΗΔΕΣ ΩΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΊΕΣ ΠΟΛΈΜΟΥ

Ενταύθα θα μπορούσαν να λεχθούν πολλά, αλλά το περίγραμμα επιτρέπει μόνο τα εξής:

Οι Τσάμηδες είναι απόγονοι Ορθοδόξων Χριστιανών της Ηπείρου, οι οποίοι εξισλαμίσθηκαν βιαίως την περίοδο 1601 και μετά. Τους εμπεδώθηκε δε το «ιδεολόγημα» ότι είναι Τουρκαλβανοί, παρά που έχουν  δική τους πολιτιστική ταυτότητα, και η γλώσσα τους είναι η τόσκικη διάλεκτος. 

Οι Τσάμηδες από την περίοδο της Τουρκοκρατίας, υπήρξαν εχθροί του ελληνισμού. Υπηρέτησαν τον Αλή Πασά και εντάχθηκαν στο στράτευμα του Ομέρ Βρυώνη στην πρώτη Πολιορκία του Μεσολογγίου, ως εχθροί της Επανάστασης του 1821.

Οι Τσάμηδες, ως κάτοικοι της Θεσπρωτίας, ενσωματώθηκαν στην ελληνική επικράτεια το 1913. Το 1923 δε, με βάση τη Συνθήκη Ειρήνης της Λωζάννης ως Αλβανόφωνοι Μουσουλμάνοι της Θεσπρωτίας κρίθηκαν «ανταλλάξιμοι». Εντούτοις, παρέμειναν στην περιοχή της Θεσπρωτίας. Διαδραμάτισαν δε εγκληματικό ρόλο ως δοσίλογοι των Ιταλών και των Γερμανών την περίοδο 1931-1944 και υπηρέτησαν τον Άξονα μετο «ιδεολόγημα» της «Μεγάλης Αλβανίας»!..

Υπ’ όψιν ότι οι Τσάμηδες προκαλούν τη διεθνή έννομη τάξη, προσφεύγοντας το 2016, στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης (International Criminal Court-ΙCC), διεκδικώντας να αναγνωριστεί, μεταξύ άλλων, ότι συντελέστηκε γενοκτονία εναντίον τους, αξιώνοντας την επιστροφή της ακίνητης περιουσίας τους. Ωστόσο, η ενέργεια αυτή των Τσάμηδων είναι ανεπίδεκτη νομικής εκτίμησης. Και τούτο διότι το Διεθνές αυτό Δικαστήριο επιλαμβάνεται εγκληματικών πράξεων που έλαβαν χώρα μετά την 1η Ιουλίου 2002!..

ΤΟΎΤΩΝ ΔΟΘΈΝΤΩΝ 

Τα προαναφερόμενα επιτάσσουν ότι περιττεύει ο αυταρχισμός και το αστυνομικό κράτος στο εσωτερικό. Εάν ως Ελλάδα επιδιώκουμε να είμαστε θιασώτες «του νόμου και της τάξης», αυτή τη θεωρία και την πράξη να την απαιτήσουμε από τους πραγματικούς εχθρούς της Ελλάδας, χωρίς να διχάζουμε την ελληνική κοινωνία, που επιβάλλεται να είναι ενωμένη για να αντιμετωπίσει τους πραγματικούς εχθρούς!..

* Ο Πέτρος Μηλιαράκης δικηγορεί στα Ανώτατα Ακυρωτικά Δικαστήρια της Ελλάδας και στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια του Στρασβούργου και του Λουξεμβούργου (ECHR και GC – EU).