Γιατί είναι ακόμη στη θέση του ο Θεοχάρης;

Ένας Πρωθυπουργός καταργεί, καθώς το συνηθίζει,το αρμόδιο υπουργείο  – το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ εν προκειμένω -και αναλαμβάνει να διαφημίσει ο ίδιος την Ελλάδας.  Τον εαυτό του δηλαδή. Το είχε κάνει και με το υπουργείο Υγείας, όταν εξαφάνισε τον υπουργό.

Στήνεται η φιέστα, εκφωνεί έναν λόγο αλλά ‘ ντ’ άλλα, της Παρασκευής το γάλα και λανσάρει με υπερηφάνεια το νέο σλόγκαν.

Την επόμενη αποκαλύπτεται ότι το «Greek summer is a States of mind»  δεν είναι καθόλου καινούργιο. Το «Summer is a state of mind» χρησιμοποιείται από τις αρχές Μαρτίου από την εταιρεία καλλυντικών Lancaster για να προωθήσει τα αντηλιακά της!

Μια “μη κερδοσκοπική” εταιρία τσίμπησε, με απευθείας ανάθεση, την καμπάνια  για να διαφημίσει την Ελλάδα, απλώς το πήρε και του κοτσάρισε μια λέξη.

Προφανώς αυτός έγραψε και την αστεία πρωθυπουργική ομιλία. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγινε ρεντίκολο. Δεν είναι η πρώτη φορά, αλλά αυτή τη φορά κόστισε κάτι παραπάνω.

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης  Θεοχάρης, όμως, βρίσκεται ακόμη στη θέση του. Τι συμβαίνει εδώ;  Έχουμε δεύτερη περίπτωση Βρούτση, που δεν τόλμησαν να τον αγγίξουν γιατί αυτοί του είχαν φορτώσει την ξεφτίλα της επιμόρφωσης;