Γιώργος Γεραπετρίτης: Καθαριστής

Γράφει ο Γιώργος Λακόπουλος

Η υπουργοποίηση του Γιώργου Γεραπετρίτη ισοδυναμεί με αποστολή, η οποία παραπέμπει στους «καθαριστές» που σπεύδουν μετά το έγκλημα, να εξαφανίσουν τα στοιχεία…

Η τραγωδία τράβηξε την κουρτίνα: οι ευθύνες για την κακοδαιμονία των ελληνικών σιδηροδρόμων είναι διαχρονικές. Αυτό που συνέβη στα Τέμπη όμως, όχι.

Τα στοιχεία που έρχονται σωρηδόν στην επικαιρότητα, δείχνουν πως για την πολύνεκρη σύγκρουση δεν φταίνε «και» οι προηγούμενοι.

Οι αποφάσεις των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, πάσχουν. Αλλά το δυστύχημα στα Τέμπη ήταν -αναμενόμενο- «προϊόν», αποκλειστικά των τελευταίων μηνών.

Με Πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη και υπουργό τον Καραμανλή, του Αχιλλέα.

Τη Δευτέρα 6 Μαρτίου, στις πρώτες σελίδες τριών εφημερίδων με εντελώς διαφορετικές τοποθετήσεις στο πολιτικό φάσμα – ΝΕΑ, ΕΦΣΥΝ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ- υπάρχουν τα στοιχεία για τις ευθύνες: βαρύνουν την σημερινή κυβέρνηση και την ιταλική εταιρία.

Οι συναλλαγές μεταξύ τους κόστισαν εκατοντάδες εκατομμυρίων στο κράτος, και ανέβαλαν τη λειτουργία του συστήματος που θα έσωζε ζωές, ακόμη και μετά από λάθη.

Το παραμύθι για «πολιτική ευθύνη» τελειώνει: υπάρχουν και ποινικές ευθύνες.

Πρώτος που το ξέρει ο Μητσοτάκης. Γι αυτό προσπάθησε να παρουσιάσει το πρόβλημα ως διαχρονικό, για να κρυφθεί πίσω από την «αναδρομική» ευθύνη.

Κουτοπονηριά. Όταν φταίνε όλοι, δεν φταίει κανένας.

Γι αυτό προέκυψε και ο Γεραπετρίτης υπουργός Μεταφορών. Δεν έχει ιδέα από τρένα, αλλά ξέρει ότι δεν χρειάζεται.

Αποστολή του είναι η συγκάλυψη. Κι εδώ.

Προς επικουρία του έσπευσε ήδη ο Άδωνις Γεωργιάδης, από το τακτικό τηλεοπτικό στασίδι του.

Αν τον πάρουμε τοις μετρητοίς, όλα λειτουργούσαν στην εντέλεια, αλλά «δεν ήταν στη θέση του», για να δει την προειδοποίηση, ο σταθμάρχης.

Μάλιστα, έκανε «έρευνα»: δεν ήταν ρουσφέτι, αλλά προέκυψε με αντικειμενική αξιολόγηση και είχε πλήρη εκπαίδευση.

Η κυβέρνηση μια χαρά τα έκανε. Αλλά – προσοχή: δεν είναι πλάκα- …φταίει ο…ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Γεραπετρίτης σε αυτή τη γραμμή θα κινηθεί.

Είναι ο μόνος από τους «12 σοφούς» του Μητσοτάκη, που έκανε πολιτική καριέρα . Ο Πέτσας τον συναγωνίζεται, αλλά ως εκτελεστικό όργανο.

Ο υπουργός που εμφανίζεται ως Πρωθυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, έχει προσωπικούς λόγους να μην επεκταθεί η συζήτηση στο τρίγωνο: Μητσοτάκης – Hellenic train- συγκεκριμένοι εργολάβοι.

Ως τώρα διέπρεψε απομακρύνοντας κίνδυνους που απειλούν προσωπικά τον Μητσοτάκη και την ΝΔ: σκάνδαλο Νοβάρτις, πανδημία, καταστροφές από θεομηνίες, υποκλοπές, εξουδετέρωση της Βουλής, και των θεσμών.

Είναι σε θέση να γνωρίζει ότι η αιτία απαξίωσης των ελληνικών σιδηροδρόμων, βρίσκεται στην – διαχρονική πραγματικά- εύνοια προς εταιρίες κατασκευής οδικών έργων, λεωφορειούχους και αεροπορικές εταιρίες.

Αλλά καλύτερα γνωρίζει ότι, οι τεχνολογικές συνθήκες που -αργά ή γρήγορα- θα έφερναν την τραγωδία, συμπλέκονται με τις διαχειριστικές ευθύνες της κυβέρνησης, την τελευταία διετία.

Η πρόσθετη υπουργοποίησή του ισοδυναμεί με αποστολή, η οποία παραπέμπει στους «καθαριστές» που σπεύδουν μετά το έγκλημα, να εξαφανίσουν τα στοιχεία…

AΠΟ ΤΟ IEIDISEIS.GR