Κώστας Αχ. Καραμανλής: Τα αποβράσματα της κοινωνίας και οι “τζαμπατζήδες” της πολιτικής

Ο υπουργός Μεταφορών με το χαρακτηρισμό “αποβράσματα” για όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο επιβεβαίωσε αυτό που συνέβη στην κληρονομική δημοκρατία των ευγενών που απειλήθηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Με την αποκατάσταση της πολιτικής τάξης επέστρεψε στην κυβέρνηση η κοινωνική δεξιά, αποενοχοποιημένη να επιβάλλει τον νόμο και την τάξη μαζί με την ηθική της.

Ατυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε γνήσιους αστούς, αλλά λούμπεν αστούς και τζάμπα γόνους που αναπαράγουν μια νόθα πολιτική συνείδηση με μόνη ιδεολογία τους τη σταθερά πως αυτοί είναι οι ιδιοκτήτες της εξουσίας, οι νόμιμοι ηγέτες του έθνους, οι ηθικοπλάστες της κοινωνίας.

” Το ζήτημα δεν είναι να έρθω εγώ να σε πιάσω. Το ζήτημα είναι ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη, πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τζάμπα στο Μετρό. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ένα από τα καλά που έχει κάνει είναι να μειώσει τους λεγόμενους “τζαμπατζήδες” γιατί παλιά δεν υπήρχε κανένας έλεγχος. Έχουμε όμως πολύ έντονο πρόβλημα στα λεωφορεία που πραγματικά δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Πρέπει να αλλάξει η κουλτούρα μας ως πολίτες και η πολιτεία να επιβάλει τον νόμο».

Είναι η ιερή αγανάκτηση ενός ανθρώπου που δεν κυκλοφορεί με λεωφορείο, αλλά εξοργίζεται με τα “αποβράσματα” που δεν πληρώνουν εισιτήριο. Η φτώχεια δεν φτάνει να ποινικοποιηθεί, να απαγορευθεί, αλλά πρέπει τα “αποβράσματα” να τα κάνουμε να αισθάνονται έτσι.

Το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας έπιασε αμέσως το ταξικό μήνυμα και εξέδωσε ανακοίνωση αναφέροντας «η τοποθέτηση του νέου υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Καραμανλή ότι όποιος δεν πληρώνει το εισιτήριο του Μετρό θα πρέπει να νοιώθει “απόβρασμα της κοινωνίας” είναι απαράδεκτη και προσβλητική. “Ο κ. Καραμανλής αντί να υβρίζει, καλά θα κάνει να φροντίσει να μειωθεί το μεγάλο -και σε πολλές περιπτώσεις απαγορευτικό- κόστος που πληρώνουν για τις μεταφορές τους τα λαϊκά στρώματα”.

Τα “αποβράσματα” και οι τζαμπατζήδες είναι όπως φαίνεται νέοι, φτωχοί και μετανάστες τα “λαϊκά στρώματα”. Πολλοί όμως θυμήθηκαν έναν άλλο υπουργό της Νέας Δημοκρατίας και ξάδελφο του Καραμανλή που εκτός από τις πλαστές πινακίδες στο αυτoκίνητό του για να τέλη κυκλοφορίας, εκτός από ότι πήρε κοινοτικά χρήματα για ξενώνα, αλλά έφτιαξε …πολυτελές σαλέ, έφτιαξε και …πλαστά στοιχεία για το εξοχικό του για μην πληρώνει το “χαράτσι» της ΔΕΗ.

Η κατακραυγή ήταν τόσο μεγάλη που ο υπουργός επανήλθε για να ανασκευάσει. “Χτες, μιλώντας για όσους, χωρίς να δικαιούνται δωρεάν μετακίνησης με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, επιλέγουν να μην πληρώνουν εισιτήριο, είπα ότι πρώτα απ’ όλα οι ίδιοι πρέπει να καταλάβουν ότι αυτό που κάνουν είναι λάθος. Προφανώς το ότι πρέπει να νιώθουν «αποβράσματα» είναι μια λανθασμένη και άστοχη έκφραση, που ειπώθηκε στη ρύμη του λόγου. Για να το ξεκαθαρίσουμε, λοιπόν, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι όποιος δεν πληρώνει εισιτήριο είναι «απόβρασμα», ούτε ότι πρέπει να νιώθει έτσι”.

Ήταν πολύ αργά. Το θέμα πλέον μετακινήθηκε αλλού. Ποιος είναι ο υπουργός και πώς έγινε υπουργός;

“Είμαι γιος του Αχιλλέα Καραμανλή και της Νίκης Διαμαντή-Καραμανλή” λέει ο ίδιος στο βιογραφικό του. “Γεννήθηκα το 1974. Μεγάλωσα στην Αθήνα, σπούδασα Ιστορία και Οικονομικά στο Hamilton College της Νέας Υόρκης και, στη συνέχεια,  αποφοίτησα από τη σχολή μεταπτυχιακών σπουδών Διεθνών Σχέσεων Fletcher School of Law and Diplomacy του Tufts University στη Βοστόνη. Υπηρέτησα, ως έφεδρος αξιωματικός στα τεθωρακισμένα, στρατιωτική θητεία 24 μηνών πολλοί εκ των οποίων στην 25η Ταξιαρχία Τεθωρακισμένων Ξάνθης. Από το 2002 ως το 2004 εργάστηκα στην ελβετική τράπεζα επενδύσεων UBS Warburg στο Λονδίνο”.

Στο μεταξύ στο βιογραφικό του με τον θόρυβο που έγινε πολλοί θα προσθέσουν πως το 2018 είχε φτάσει στον εισαγγελέα από την Επιτροπή Πόθεν Έσχες της Βουλής για ανακριβή δήλωση περιουσιακής κατάστασης.  Ο Κ. Καραμανλής δεν διέθετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για  λογαριασμό ύψους 380.000 ευρώ.

Με τέτοιο βιογραφικό έγινε μάλλον αξιοκρατικά βουλευτής και υπουργός στην κυβέρνηση Μητσοτάκη του κόμματος που διαθέτει στην πολιτική ζωή, δυο-τρεις Μητσοτάκηδες, δυο-τρεις Κεφαλογιάννηδες, δυο Καραμανλήδες, μια Γεννηματά ένα και παρολίγον δύο Παπανδρέου, ένα Βαρβιτσιώτη και πολλούς ακόμα γόνους βουλευτών που η εκλογή τους είναι γονική παροχή. Πολλοί από αυτούς έχουν πράγματι μια πολιτική δράση, αλλά μάλλον εκλέγονται με εισιτήριο το οικογενειακό όνομα και δεν πληρώνουν γι΄αυτό το …εισιτήριο.

Μέσα σε όλα αυτά ο νομοταγής υπουργός έβλεπε στο Ίντερνετ να ποστάρουν φωτογραφίες που τον δείχνουν να μην ….φορά ζώνη, όταν κατέπλευσε το υπουργείο Μεταφορών ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης για να δηλώσει πως θα ελέγχει ο ίδιος την εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Πιθανόν αυτό να σημαίνει πως όταν έφυγαν οι κάμερες ο υπουργός δεν απέφυγε μια κλήση από τον πρωθυπουργό που άλλωστε ηγείται και του αγώνα κατά της οικογενειοκρατίας.