Κυριάκος Μητσοτάκης: Προίκες

Γράφει ο Γιώργος Λακόπουλος

Ο Μητσοτάκης θα αναγκαστεί να κάνει προεκλογική καμπάνια με υλικά που έφερε στο κέντρο της πολιτικής σκηνής ο ίδιος: Τις προίκες του.

Στην πολιτική έρχεται η ώρα που πρέπει να κοιμηθείς εκεί που έστρωσες για τους άλλους. Και κατά κανόνα, είναι ύπνος εφιαλτικός και έχει κακό ξύπνημα.

Στο προεκλογικό καλάθι του Κυριάκου Μητσοτάκη, ο Γκρίνμπεργκ έβαλε – πάλι – διάφορα φτηνά υλικά για να φορτίσει αρνητικά τους αντιπάλους του. Αλλά το 2023 δεν είναι 2019.

Ο εθνικιστικός παροξυσμός που υιοθέτησε απέναντι στη Συμφωνία των Πρεσπών, δούλεψε σαν απόχη και μάζεψε στην κάλπη του τους χρυσαυγίτες του Μιχαλολιάκου.

Τώρα, εκστομίζοντάς από τον Έβρο ότι «ο Τσίπρας είναι εθνική εξαίρεση» γιατί δεν υπογράφει για τον τοίχο, μαζί με τη μεγάλη πλειοψηφία της ευρωπαϊκής πολιτικής τάξης, έσκασε πάνω στις εξομολογήσεις του Νίκου Αναστασιάδη.

Όλοι ξέρουν πλέον ποιος είναι η εξαίρεση στην πάγια εθνική πολιτική στο Κυπριακό και στο Αιγαίο.

Η – διαστροφική – ιδέα του Άδωνι Γεωργιάδη να βάλει στο καλάθι και την ξαναζεσταμένη μπαρούφα για τη «βίλα του Τσίπρα στο Σούνιο» και τη «βιλάρα του Ραγκούση στην Πάρο», πέφτει στο κεφάλι του Κυριάκου ακόμα και αν δεν προοριζόταν γι αυτό.

Αφού άνοιξε συζήτηση για τα σπίτια των άλλων, πρέπει να διαχειριστεί και ο ίδιος δύο σπίτια που τον βαρύνουν, ως προίκα από τη σύζυγό του.

Το «σπίτι του Βολτέρου στο Παρίσι» και το «σπίτι μεσοτοιχία με τον Χριστοφοράκο στην Τήνο» έχουν συνδεθεί στο παρελθόν με υποθέσεις διόλου τιμητικές για τον ίδιο.

Αμφότερα ανήκουν στην κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, ή σκέτο Γκραμπόφσκι, όπως το προτιμούσε παλιά η Ντόρα.

Οι ιστορίες τους είναι γνωστές και πολυτραγουδισμένες. Και οι επικρίσεις που δέχθηκε ως πολιτικός για το καθένα κατά καιρούς, τον στιγματίζουν πάντα.

Αλλά το θέμα, εν προκειμένω, δεν είναι πως βόλεψε στο «πόθεν έσχες» του την ενοχλητική υπόθεση του Παρισιού και πως η Τήνος τον συνδέει με τον πρωτεργάτη του σκανδάλου Siemens.

Είναι η ανθοδέσμη που του έστειλε ο Ραγκούσης, την ημέρα που αποδείχθηκε ότι δεν είναι ψέματα όλες οι πρωταπριλιάτικες ειδήσεις.

Ήτοι, με την αποκάλυψη – από την «Κυριακάτικη Δημοκρατία» – για εμπορική εκμετάλλευση, ως Airbnb της θρυλικής έπαυλης στο νησί της Παναγίας. Έστι δίκης οφθαλμός…

Οι πολεοδομικές αμφισβητήσεις, τα τηλεφωνικά κέντρα του Χριστοφοράκου, τα μυστήρια των Παρισίων, οι off shore εταιρίες, τα μπερδεμένα «πόθεν έσχες» και ενδεχομένως αδήλωτα τουριστικά έσοδα επιστρέφουν.

Πάνω στην ώρα που άρχιζε χτυπήματα κάτω από τη μέση για τους αντιπάλους του.

Όπως ο Θεός του χριστιανικού Δόγματος αγαπάει κλέφτες και νοικοκυραίους, έτσι ο Θεός της πολιτικής αγαπάει τους πελάτες του Γκρίνμπεργκ και τους στόχους τους.

Ο Μητσοτάκης θα αναγκαστεί να κάνει προεκλογική καμπάνια με υλικά που έφερε στο κέντρο της πολιτικής σκηνής ο ίδιος: Τις προίκες του.

ΑΠΟ ΤΟ IEIDISEIS.GR